Gästebuch

Hier können Sie einen Eintrag in das Hoglbuachan-Gästebuch machen.


推薦需要減肥的朋友最有效的減肥方法:羅氏鮮(http://www.slimtw.com/)真正治療肥胖症,國際一線阻脂減肥藥,7小時排油,一粒見效,快速減肥不反彈!

羅氏鮮 (羅氏鮮)
Mittwoch, 23. August 2017 um 10:48:22


Servus bei nand,
sau guad wars und es is a richtiger wahnsinn eich zu zu hörn.
Daaaaanke und Merce an a echte Musi, mit witz, schmiss und freid.

Walter

Walter Gafus, Hohenlinden (Walter)
Montag, 3. Juli 2017 um 15:12:26


Servus Burschn,

der Abend in Forstern war ein Genuss, wo findet man denn Eure Termine?? Ich muss doch nochmal eine weitere Einweisung ins Löffeln kriegn!
Liebe Grüsse
Ulli

Ulli Ruez, Forstern
Dienstag, 15. Mai 2012 um 20:05:40


Hallo Gerse,
vielen Dank für den wunderschönen Abend am 19.02.12 im Kellerwirt. Ein Abend mit Euch hebt einfach die Stimmung.
Gruss aus dem Odenwald Barbara und Gudrun

Barbara, Kirchzell
Mittwoch, 29. Februar 2012 um 02:17:41


Heeeee es seits echt di bestn !!
Gibts da a CD vu enk a ???
Bitte melds enk!! lg Bianca

Bianca, Stumm
Sonntag, 19. September 2010 um 18:28:06


gude
auftritte
fürs
jahr
2010!!!!!!!!!

Rampfl Christoph
Mittwoch, 6. Januar 2010 um 16:12:00


hallo
de
hogelbuchan
san
sau
guad

rampfl Christoph
Mittwoch, 6. Januar 2010 um 16:09:46


Hallo Jungs ,
auch ich und meine KOllegos wünschen Euch ein frohes und Auftritt volles Programm für 2009.
Vielleicht trifft man sich ja mal auf ein Glaserl Wein oder zwei, drei,....
Liebe musikalische Grüsse
Sabine und Jungs :-)

Sabine, Johanniskirchen (Band )
Donnerstag, 15. Januar 2009 um 18:36:25


Hallo,

wir von den Lumpen wünschen Euch ein gutes neues erfolgreiches Jahr 2009.

Gruß Matthias
www.die-lumpen.de

www.die-lumpen.de, Cham (Die Lumpen)
Samstag, 3. Januar 2009 um 09:49:55


Servus Kollegen,

hiermit ein bisschen Werbung in eigener Sache:

Wir dürfen heuer unser 5-jähriges Bestehen feiern. Dazu veranstalten wir am 8. August in Haid bei Söchtenau im Urbanstadl ein Oberkrainertreffen mit 3 befreundeten Oberkrainergruppen. Mit dabei sind das Steirerland-Echo, das Bergland-Trio und die Erlbacher.

Auf Euer Kommen freut sich die

Sturzboch-Musi

www.sturzboch-musi.de

Sturzboch-Musi (Sturzboch-Musi)
Dienstag, 29. Juli 2008 um 16:22:54


Ein herzlicher Gruaß an de Hoglbauchadn.

war ein Glanzabend am Freida z´Mittbach

bis migga
woife

woife
Montag, 28. April 2008 um 08:16:55


Eure Musik war in Isen halt wie immer, sauguad.
Aber das beste war unübertroffen...

...an Gerse sei Bruin

gruaß vo de HH

woife
Samstag, 19. Mai 2007 um 09:41:58


servus! ich hab' euch schon lange nicht mehr gehört und gesehen. gestern auf der isener marktnacht, ward's ihr einfach klasse! viele grüße aus erding :-)

scheraldin, erding (http://www.geraldinefrisch.de)
Sonntag, 13. Mai 2007 um 20:25:33


Servus Manda,

gestern in Isen war's a mord's Gaudi! War echt suppa, dass ma eich kenna g'lernt hamm!

Um hoibe 6e war i dann ois Fahrer dahoam vor meiner Haustür! ;-)

Aber es hod ma nix ausgmacht, eichane Muse so lang zu zumhean!

Musikalische Grüße,

Philipp

Philipp, Riedering (Sturzboch-Musi)
Sonntag, 13. Mai 2007 um 13:12:13


Also Männa i muas eich bewundern wos ihr fir a suppa Seitn habts.
Alle Ehre muase sogn.
Do woas jeder wia er dran is.
Lauter scheene Buam a no dazua.
Winsch eich immer a 'volles' Haus und a an prallen Terminkalender.
Griaß vo mir und meine Noggabazis
Dere midanad

Done, Furth im Woid (noggabazis)
Montag, 26. Maerz 2007 um 21:54:17


Very useful and interesting site with good design. To the author respect.

Cosa, , Deutschland
Mittwoch, 23. November 2005 um 22:55:03


Best of all which I saw this site. To the author respect and gratitude for good work.

Mike, Deutschland
Montag, 21. November 2005 um 21:24:12


schöne seite, schicke mal sonnige grüße aus dem sauerland rüber - gabi

gabi
Dienstag, 16. August 2005 um 09:37:48


Ich hab euch beim Isener Marktfest zum erstenmal gesehen und gehört.Bin begeistert, es macht super Spass euch zuzuhören. Wo kann man von euch wieder was hören ohne auf einer Hochzeit oder Geburtstagsfest eingeladen zu sein?

josefa
Freitag, 27. Mai 2005 um 13:57:52


Grias eng!
September 99 habts auf unsana Hochzeit gschpuid, davon redn de Leit heit no, und mir han immer no beinand.
Dank schee!!
P.S.Wo sicht man eich moi wieda?

Mick&Kerstin, Haag /Obb
Sonntag, 22. Mai 2005 um 09:51:43


Ich habe gerade 9 bei der Bayerischen Sprachen-Test gekriegt, und ich als Englaender!
Na ja ich hatte in 1989 sechs monaten in Nuernberg gebracht aber das ist ehe Franken.

Richard Scale, Worthing, Sussex, GB
Montag, 24. Januar 2005 um 22:41:33


hallo ihr hoglbuachan,
leider bin ich der bayrischen sprache nicht mächtig und muss in deutsch schreiben - es war ein sehr nettes wochenende in erding - besonders der freitag, der 5. märz in erding in der post - der abend war sehr lustig, das starkbier und das essen lecker und es spielte eine tolle band - bilder folgen - vielleicht sehen wir uns ja mal wieder in der fastenzeit oder auf dem volksfest - viele grüße annette und natürlich auch von nicole

annette, karlsruhe
Dienstag, 16. Maerz 2004 um 07:43:15


Servus ia!
ihr warts am Samstag (Sonntag) echt guad drauf :o) kemmts wida amoi? seids guad hoamkema? mia viere hoffan, dats moi zruck schreibts! Aiso dann Pfiadeich und bleits so wiads sads!!!!!!!

Festmädls Obero. (Lise&Regina), Oberornau (Giabing)
Dienstag, 11. November 2003 um 17:22:25


Servus Wiggerl, wollt nur mal schaugn obs di no gibt ;-)
kannst di ja moi meldn wennst magst. Griitings from ehemals MD3 mit-leidensgenossen

Alex Vell, Starnberg
Dienstag, 11. November 2003 um 17:13:49


wolle kaufe bananas!

banana joe
Dienstag, 4. November 2003 um 22:31:25


Servus,
bei da Isabella ihra Hochzeit wars a riesn Gaudi. Schad, dass es so friah scho abghaud sads. Mir warn nachad (nach da Fritz-Röder-Band) no bis umra 5e beinand gsessn und ham gspuit und gsunga.

Erich, Hörlkofen
Samstag, 13. September 2003 um 20:45:30


Servus

dangsche nomoi füa des kurzfristige kema zum Jare seiner Gebuatsdogsfeia. Hod uns olle a suppa Freid gmacht.Olle Gäste warn
begeistert,bsonderst da Jubilar.
A gressere Freid hätt` ma ehm gar ned macha kenna.
Oiso noamoi D A N K E

Patricia u. Jari
Sonntag, 3. August 2003 um 15:26:27


i hob eng beim feckl und beim 40 vo meim onkel gseng und bin begeistert.mzuaß eich a lob aussprecha *klatschklatsch*
hob an witz für eich:
do treffan sie de bayern und beraten mit de preisen des konn so ned weida geh !de miaß ma ausrotten bag ma schrotflinten und schiaß mas !
gesagt getan man ging zum 'preisenhaus' und sagte da die preissen alle eh sebastian oder so hoaßen :'sebastian schaug a moi aussa!' BUFFZ
kurz darauf rafen sich die preißen und sagten wir schlagen si mit ihren eigenen waffen und gehen eine stunde früher
gesagt und getan
gingen hin und sagten weil de eh olle hans oder sepp hoaßen 'hans schaug a moi aussa !' daraus hans:'ah du bist as sebastian BUFFZ#
euer patrick(13)

batrick, kuadorf
Montag, 21. Juli 2003 um 17:28:45


nu amoi danke fi den nettn abend in isen, hot ma ehrlich total guat gfoin - de fahrt hot sich echt auszoit! es hot ma guat tu, wieda amoi mit so nette leit zquatschn, de so a guate eistellung hamb (zumindest wos de musik betrifft, mehr wois i ja net vo enk). weitahin ois guate und i gfrei mi scho aufs naxte moi! liabe griass ausm tirol, katharina

katharina, kufstein/tirol
Dienstag, 27. Mai 2003 um 10:08:59


Nu hob i grad den Boarischtest gmocht und da froagts ow i nomol mecht ... kimma doch die selwe Frogn nomoi, denkts i hobs scho widda vagessn?

's'Deandl is ins Wasser g'foin' des gfoit me owa, ob i des diaft af mei Seiddn schreimn?
Hobts Dank vom oida Busselmann!

Joe B., Busselmanien (Busserln und ...)
Mittwoch, 23. April 2003 um 16:46:35


Hawediere!
schene griaß fo de auringa (wo i kenn) mia san oi begeistascht gwesn fo enkara schau bein hoiawiascht! wenns wieda amoi in de gegnd kemps lossts wos hean!!
wünsch enk no wos
(da Nochba fo de Neimeiadiandln)

Anal, Aurach (b.Kitz)
Montag, 14. April 2003 um 14:24:33


Muas eich scho bewundern, wias de Verstärka so sche in eichane Heihoanzn eibaud habs und des min Playback so guat hiegraikts. Ihr heits hoait echte boarische Burschn. Bleibts a so, das uns di Preissn net dadrukan und die boarische Lebensart weidalebt.

Des bei de Knautschis war super und mir wern euch scho nomoi oschaung.

Schene Grias von

Waltraud und Nikolaus

Waltraud und Nikolaus, Forsting (wagenstetter@t-online.de)
Sonntag, 12. Januar 2003 um 15:34:34


Ja so a gaudi do in Forsting grod zinfte wars und lusdig. Deafts eftas kema weil mia lachan und dirigian a gern, ( fast olle).
Machts weida so Buam.
Schene Grias aus Ebroch

Zacherl Sepp, Ebrach
Sonntag, 12. Januar 2003 um 14:16:08


Des is ja wirklich kaum zum glam
dass mir so a Band in Mittbach ham.
Und was ma wirklich merkt ihr Leit
is-
dass eich's spuin so richtig gfreit!
Macht's weida so! (wia bei da Christa ihra Feia!)

Susal (vo Daxau)

Susanne, Daxau
Freitag, 27. Dezember 2002 um 19:50:49


Liabe Hoglbuachane,

mein Mann und ich waren Gäste im Hofkücherl in Forstinning. Euer Auftritt war für uns ein absoluter Genuß. Die Witze zum 'schiaßn'. Jeder der Musiker ein 'Gaudium' für sich und sooo sympatisch. Wir haben schon lange nicht mehr so viel gelacht und Spaß gehabt. Macht nur weiter so, Ihr seid ja noch ausbaufähig.

Allen ein schönes Weihnachtsfest und viel, viel Glück und Erfolg für das Jahr 2003.

Dies wünschen Euch Ingrid und Hans aus Berg am Laim

München, 20.12.2002

Ingrid u. Hans Schneider, München
Freitag, 20. Dezember 2002 um 14:26:57


Liabe Hoglbuachane,
ich möchte mich nochmals ganz herzlich für euren tollen Auftritt
bei meiner Geburtstagsfeier im Hofkücherl in Forstinning bedanken.Ihr habt mir ein wunderschönes Fest mit einer riesen Gaudi und toller Stimmung bereitet. Eure bayrische Musik so ganz ohne Verstärker ist einfach gigantisch!!!Hoffentlich kann ich Euch bald mal wieder irgendwo hören. Eure Christa aus Markt Schwaben

Christa Rott, Markt Schwaben
Dienstag, 17. Dezember 2002 um 11:07:05


Servus Ihr Hoglbuachanen,
Auf diesem Weg ein riesen Lob für Euren Auftritt am Samstag im Hofkücherl bei der Geburtstagsfeier meiner Schwester.
super Stimmung und fetzten Gaudi

erwin, erding (billiardgichter)
Montag, 16. Dezember 2002 um 09:29:38


Servus Hoglbuachane,

wir möchten uns nochmal bei Euch für die Riesengaudi die Ihr uns auf unserer Hochzeitsfeier bereitet habts herzlich bedanken. Obwohl es ziemlich eng zugangen ist, im Hofkücherl z'Forstinning s
Des hod super passt.
Gute Besserung an den Lugg !
Auf baldiges Wiedersehen,

Susi und Christian

Susi und Christian, München
Samstag, 28. September 2002 um 20:36:24


Wir waren uns nicht einig ob bayrisch oder schwäbisch...
Uns hat die Flossfahrt super toll gefallen, nochmals danke!!
Wenns eine neue Fahrt, Party, oder was auch immer gibt, kommen wir gerne wieder mit. Bis dann Ade und Pfiad Eich viele Grüße aus Erding

Heike und Andy
Montag, 9. September 2002 um 22:20:16


Hallo Ihr 'Hoglbuachan'

auch ich möchte mich noch recht herzlich für den super schönen Polterabend bedanken.Der Abend wird uns glaube allen unvergessen bleiden.
Ihr ward wirklich super.
Besten Dank. Bleibt so wie Ihr seid.Hoffentlich bis bald.
Liebe Grüße vom Brautpaar Karin und Stefan.

Karin, Friedberg
Montag, 19. August 2002 um 13:48:09


Servus, ihr Hoglbuachan!
Ihr ward auf dem Polterabend von Karin & Stefan einmalig. Wir hatten schon lange nicht mehr so viel gelacht. Wir würden uns freuen euch bald wieder in unserer Gegend zu sehen. Also machts weiter so.

Urmel, Burching
Sonntag, 18. August 2002 um 12:42:12


Griaß z eich Hoglbuachan,
i wollt euch nomml sagen, dass's mir echt gut g'fallen hat, wie z ihr aufm Polterabend vom Polterpaar Karin und Stefan g'spielt habts. Es war echt spitze und vor allem mega lustig.
I hoff man hört eich bald mal wieda.
Macht's weiter so, ihr macht's as guat!!!!!!!!!!!!
Pfia z eich de Nachwuchsklarinettestin/-saxofonistin Uli

PS: So wie ihr spielts is des gar net so schlimm, dass ihr koane Notn lesen kennts. :)

Uli, Rederzhausen
Samstag, 17. August 2002 um 14:41:12


Hi!

Also, das muss ich euch schon nochmal sagen: Ihr wart's gestern/heute super!! Mir hat des ganz gut gefallen! Macht's weiter so!! Und hoffentlich bis bald.

Vroni

Vroni
Donnerstag, 15. August 2002 um 13:42:47


griast eich noal ai mitanand!! Eia Auftritt war echt a subba sach... ob mit oda ohne noten war´s wundabar!!hoff ma hört eich boid widda mol bei uns in da Näh!vui Spaß no und spuit´s it imma so Falsch!;))))
Gruß d´nachwuchstrombeterin!
Katy

Katy
Donnerstag, 15. August 2002 um 03:56:31


Uns hat's am Wendelstein viel Spass gemacht. Wer kann von sich schon behaupten vor dem Gipfelkreuz den Zillertaler Hochzeitsmarsch zu tanzen?
Super Stimmung!

Silke, Michi, Helle & Carina, Buch
Donnerstag, 1. August 2002 um 22:00:05


sorry leute aber ich hab`s echt nicht geschafft vorbei zu kommen auf eure mega bergfete- war beim profiretten mit elch- werde mich bessern- geht aber nur wenn ihr schneller seid wie mein dienstplan- meldet euch mal wieder bis bald eure schnegge20000 mit anhang

ich, sog i ned (hob i ned)
Mittwoch, 31. Juli 2002 um 22:14:50


Hallo Leute,
habe euch gestern auf dem Wendelstein gehört. Hat mir echt super gefallen, sowas findet man nicht mehr oft. Schade nur, daß wir nicht mehr lange bleiben konnten.

Viele Grüße aus dem Bayerischen Wald sendet euch Klaus

P.S. Habt ihr auch schon mal im Bayerischen Wald gespielt??

Klaus Hagengruber, Patersdorf
Sonntag, 28. Juli 2002 um 12:36:16


scharfe fotos! sehe ganz schön blöd aus darauf!!!!! soviel zum thema fussball---- beim nächsten mal bitte nur die schokoladenseite nehmen- danke mfg sanischnegge!!!!!!!!!!!!!!!

Nufinger Schnegge, sach ich nich!
Montag, 15. Juli 2002 um 22:28:04


Yo Yo Yo,

check this out, this 'Hglbuachen' Page is soooo crazy, man!

Whaz going on in here?
Are you all going off your nuts?
That guys look so funny with their 'Leaderhosn' can i buy one of you for my lounge in my little sweet house in LA?

If interested please Contact me
my name is YoYo-Steve!

Cya Guys ;-)

YoYo the NY S., NYC (www.yoyoweb.com)
Samstag, 13. Juli 2002 um 11:54:11


waaart ihr schon mal auf Helll-goo-land, da ist's soo wuu-uunda-scheee

D'leit san zwar nimma ganz so gsund, aaaber da müasma hi!

höhö!

da nachste Preis kimmt bestimm, Helgoland (www.helgoland.de)
Samstag, 13. Juli 2002 um 00:47:30


Ja mai, wos is denn dos nu widda?? Mir glaubens dett niehh, wenn i dos mai modder erzalen tuh. Hoffentlii komma da nitt a poaar Proissen daher. Gell??

Der Klammrot Kalle

Klammrot, Kalle, Telgte/Münsterland (Telgte)
Samstag, 13. Juli 2002 um 00:28:55


servus Hoglbuachan,
eicha Fuaßboitunier war wirklich subba, I muas heid no oiwei drodenga aba des is ned so schlimm wei do hots oan gem der is den ganzn Mondog ned vom Bett aussakema. Eichane Buidl gfoin ma sehr guad do segt ma wenigsdns no Leit de wo 120 % leisten.

Bis Igendwann
Hubert

Hubert (Goaßlschnalzer), Forstern
Mittwoch, 29. Mai 2002 um 21:30:24


Servus, woit nur bekanntgeben, dass ihr bei mir verlinkt seids: www.stud.tu-muenchen.de/~wolfgang.heindl.
Bis demnächst meu

woife
Donnerstag, 23. Mai 2002 um 12:46:02


servus Hoglbuachan,
bis heid wars ma nu ned vagunnd, und und so wias ausschaugd, kim i a de nächsd Zeid nia dazua, das i eng moi schbuin hea. imma wennds es irgendwo schbuids, muas i a schbuin. Dabei soids es doch so guad sei!!! ned amoi am Sonndog beim Fuasboi kennan mia midschbuin, weil i do a den ganzn dog unddawegs bin. Naja, irgendwann werds scho moi hihaun!!!

Fui schbass beim muse und beim Fuasboischbuin, und lossds eng den Wanderpokal ned obnehma!!

Anderl

Anderl, Biermoos (Hinterholzler)
Mittwoch, 22. Mai 2002 um 12:52:48


Ein dickes Lob Euch Hoglbuachan, wie Ihr auf meinem Geburtstagsfest gespielt habt. Die Musik begeisterte alle, auch diejenigen die sonst keine bayerische Musik hören oder selbst auf der Bühne musizieren. Die Stimmung war Dank Eurer Einlagen und der Spielfreude pfundig, obwohl wegen der Pfingstferien zu wenig Leute da waren. Keine Übertreibung: Ohne Euch hätte es mir nur halb soviel Spass gemacht :-)

Merci
Dieter

Dieter Tremel, Altdorf (Tremel Computer)
Dienstag, 21. Mai 2002 um 16:08:25


Wirklich witzige Homepage. I bin durch zufoi drauf kemma. i hob eich erscht oa moi spuin gheat - leider. i dat eich gern amoi wieder hearn, aber leider bin i so soidn im land.
jedenfois gfoit ma eicha homepage und und i kon bloß sogn: weida so

Sepp, Regensburg
Donnerstag, 16. Mai 2002 um 22:07:56


Hallo Ihr,
ich wollte mich für den tollen Abend im Pitztaler Hexenkessel bedanken. Es war eine riesen Gaudi mit Euch und des DSV-Mädels.
Grüße aus dem Schwabenländle (von der mit dem lieben lächeln, laut Gerhard)
Kerstin

Kerstin
Mittwoch, 1. Mai 2002 um 17:24:39


ja ihr ruebennasen !!! ihr habt mich ja gar nicht gfragt, ob ich ins internet moecht ! aber na gut, die fotos sind ja nun doch schon ein bisserl aelter.
schade, dass ich nicht beim starkbierfest war - muss wieder sehr gut gewesen sein, wie ich aus sicherer quelle gehoert habe.
viel erfolg noch fuer euch.

pfuid eich

renate, finsing
Montag, 11. Maerz 2002 um 19:50:31


Gut Morgn,
lange Nacht gestan. Unsane Menna ling no im Bett. Oa Starkbier war zvui. Aba schee wars!
Guat habts gschpuit und gsunga.
Fui Griass an euan Bruder an Robert und dankscheen für die Bewirtung - a wen a uns nimma geseng hot.
Bis zum nächstn moa.
De Pemmeringa!!!

Schweigerin, Pemmering
Sonntag, 10. Maerz 2002 um 11:56:26


fürn Maier aus Florida.
Anfrage im Gästebuch wegen dem Roider Jackl.
Der BR (Bayr. Rundfunk) hat mehrere CD
vom Roider Jackl aufgelegt zum Verkauf.
Erhältlich im BR-Shop oder Internet.
www.Bayern1.de
Gruß Walter Huemer, Isen

Walter Huemer, 84424 Isen, Bergstraße 1
Samstag, 23. Februar 2002 um 19:12:34


Hallo Leute,
habe euch gestern in Stierberg das
erstemal gehört. Und i muaß song
a pfund's Musi, de ma nimmer leicht find. Weida so und schöne
Griaß aus Obertafkicha.

Erich Jungwirth, Obertaufkirchen
Sonntag, 17. Februar 2002 um 10:22:59


Hallo
Koennt ihr mir helfen ?
Ich suche einen Roider Jackl der in den 50/60 Jahre eine schallplatte herausgebracht(gestanzl witz LP ) hat,wo kann ich diese bestellen ist sie auch erhaeltlich als CD/Casette/oder LP Danke fuer eure hilfe

maier, Florida
Samstag, 9. Februar 2002 um 15:38:24


Hallo Ihr,
ich bin ä Badener und war geschtern au uff de Johresuftaktagung der BBV. Mir hät Eur Musik gfalle. s´het guet zu unserem Obend baßt. ´s war nit lut und au nit s´still. Witer so.
Viel Grüß vom ä Ebringer

Schneider Roland, 79285 Ebringen
Mittwoch, 9. Januar 2002 um 19:06:40


Servus Hoglbuachene,
.... und hier der versprochene Eintrag!
Die bayrische Musik und das was allgemein daraus gemacht wird war mir bisher - ehrlich gesagt - ein ziemlicher Graus. Euer Auftritt bei unserer Weihnachtsfeier hat mich eines besseren belehrt. Ich war einfach nur begeistert und ich glaube, daß man das auch gemerkt hat. Ich wünsche Euch noch viel Spaß bei Eurer Musik, denn der Erfolg wird sich bestimmt von alleine einstellen wenn Ihr so weitermacht.

A dicks Bussl

Renate, Landshut
Mittwoch, 19. Dezember 2001 um 08:14:12


Servus Hoglbuachene,
Eure Vorstellung gestern bei der
Weihnachtsfeier in Mering bei der
Fußball-AH war vom allerfeinsten!
Weiter so!
Gruß Otmar Held

Otmar Held, 86415 Mering
Sonntag, 9. Dezember 2001 um 13:06:52


Herzliche Gratulation zu Eurer wunderbar aufbereiteten Homepage. Übersichtlich und voller Humor wie man es sich nur wünschen kann. Viel Spass bei Euren Auftritten.

Engelbert Buttinger aus dem WELTKULTURERBEORT HALLSTATT in Österreich - Salzkammergut.

Buttinger Engelbert, 4830 Hallstatt
Montag, 12. November 2001 um 16:41:09


Hallo Ihr Hoglbuachan,
wollte mich nur mal wieder melden. Ich werde heute mein Studium beenden. Endlich!!!
Am Wochenende haben wir hier in Sydney Oktoberfest. In St.Ives, der Deutsche Baecker organisiert das jedes Jahr.
Er hat sogar eine bayrische Band einfliegen lassen. Ich gehe zum ersten mal hier in Australien zum Oktoberfest.
Wenn es gut ist werde ich dem Baecker mal von Euch erzaehlen. Vielleicht kann er ja Euch naechstes Jahr einfliegen!
Im Oktober haben wir hier meist sehr schoenes Wetter und ein Gig in Australien waere
doch mal was anderes?!
Also bis bald!
Kati

Kati, Sydney
Freitag, 26. Oktober 2001 um 01:40:21


Hallo Ihr Hoglbuachan,

i schick Euch musikalische Grias vom boarisch'n Woid. Enga Webseit'n gfoid ma wahnsinig guad.
Den Test ha i glei ausprobier'n mias'n. -- und, i has g'schaft -- meachatstas net glau'm.

Schaut's amoi vorbei, bei uns dat mi narrisch g'frei.

Also, pfiat Eich !!!

Ötzi

da narrischte Wampnpress- und Klaviertastenklimpara vom boarisch'n Woid.
http://bayern-sound.de



Jochen, Sonnen / Passau (B.S.B -- die Partyband)
Freitag, 10. August 2001 um 15:00:06


Sauguat! Endlich muaß i nimmer jeds Jahr oruafa, wo ds es spuits. Wos ma no abgeht, san Infos zu eichener CD (wann kummts jetz endli???)

Thomas Gaulke, z' Minga (http://fire-foto.de)
Sonntag, 15. Juli 2001 um 09:02:49


Liebe Hoglbuachan, Eure Show letzten Samstag hat mir sehr gut gefallen. Respekt!!

Thomas, München
Dienstag, 19. Juni 2001 um 14:26:43


mia ham uns dengt, do schau ma heid doch glei moi auf eicha seidn...und san da meinung des is 'SPITZE' !!!

de Ziagla´s, Bemmaring
Sonntag, 17. Juni 2001 um 13:57:37


hey supa seid's es buam i find eich echt klssse sauba sog i blos!!!
Pfirdi

Vroni, isen (naddl)
Dienstag, 15. Mai 2001 um 21:06:48


Dank eich füa de narrische Gaudi, de ma im Pitztal mit de DSV - Mädels kapt ham. Habts a echt zünftige Musi gmacht.

Thomas Artner, Neuburg / Donau
Freitag, 11. Mai 2001 um 19:38:28


Herzlichen Glückwunsch zu Euren tollen Web-seiten!
Wir freuen uns schon auf Euch anlässlich unseres Doffestes, wo es wieder eine einheimische Sau vom Grill,
Schlachtbier, Met und sonstige 'Bavarian specials' geben wird.
Mit freundlichen Grüssen
Otto

Otto Hornig, Hohenlinden/Kreith
Dienstag, 10. April 2001 um 16:33:57


I war fei aa in Hoog, net grod da Rumpekammerl Peter (sh. unten)!
Eicher Musi war super und des wos ma auf dera Homepage siehgt, des is fei aa net vo Graffe!

Kinnts Ihr mir de 'Amtlichen Prüfungsunterlagen' a per Mail schicka?

Hans

Hans Urban, Haag
Sonntag, 1. April 2001 um 22:01:22


do hob i doch heid euch ghead und gseng
i waar ds'hoog in da turnhalle drin
do hods mo so wos von sauguad daugd,
do hobbds es eichan guad teil dadsua beidrong.
soggds amoi: schbuids es a dsum dandsln auf? koma eich angaschian? i häd do a idee
wea an guadn foigsdands brauchd: am moda, am 30. abrui in schdaudham bei wossabuag is oana, do schbuin de schreina geiga. a jed's deaf kema, mia kenan do niggs, odsiang was eich daugd - und de boarischn dands, de dands i vor, aso das a jed's midmacha ko.
bis dawei
bäda

Peter Kammerl, Brandstätt
Sonntag, 1. April 2001 um 04:06:15


Schee gmacht Luggi... Hoffe 's kommt zu dem ein oder anderen Auftritt bei uns. Velli

Velli, Feldafing
Donnerstag, 22. Maerz 2001 um 18:04:57


Echt super eicha Hompage und g`spuid habt`s am Musikantentreffen in Thann a super
Macht`s weida so!
Gruß Miche 'Stoabach Buam'

Mayer Miche Stoabach Buam, 83126 Flintsbach
Dienstag, 20. Maerz 2001 um 06:37:25


Servus, gfoit ma guad, aber des 'newsletter' gherd umbenannt!
Pfiad Eich

Peter
Donnerstag, 22. Februar 2001 um 20:30:33


Pfundig Eia Hoamseit'n. Genau so wia ees. Reschbekt.
Macht's weida so. Pfiat enk.
Strobl Hubbi, Liabl Max, Pscheidt Sepp, Pfeilstetters,
Hagenrainer Franz, Fanger Wigg, Greissl Hermann, Thamm Franz
Püchner Rudi und no a ganza Hauffa vom Mittwoch Stammtisch

Stammtisch vom Weinhaus Huemer, Buach am Buachroa
Sonntag, 18. Februar 2001 um 10:28:15


Auf nach Krichberg am Freitag auf Nacht.
Treffen im Café Heim, glei nochn Bahnübergang.
Samstag werd schigfahrn, dann gehts eine in Fleckoim und
gspuit werd mitn 4Klang aus Tirol und da Neimoa Klaus
aus Aurach de Hoglbuachan dazua, des werd lustig und fidai.

Sattler Bepp, Isen
Dienstag, 13. Februar 2001 um 20:30:10


Nun habe ich als Preussin, wohnhaft in Australien doch tatsaechlich den Bayrischen Sprachtest bestanden! Danke an Robert, Michi, Franzl, Alois und Martl

Kati, Sydney
Sonntag, 11. Februar 2001 um 09:38:59


Net schlecht Euer hompedsch, reschbekt.
Mia kenna uns ja eh a jeder persönlich.
Oana vo Eure erscht'n Auftritt war des Kesselfleischessen
bei'm 15 - jahrigen Gründungsfest vom SV Buach.
Machts weida so
Pfiat eng.

Walter, da Weintandler z'Buach, Buch a. Buchroa (http://www.hob i koane.de)
Sonntag, 4. Februar 2001 um 19:00:51


Nun habe ich (Sau-Preusse - wohnhaft im Bayernländle) schon 3x diesen Sprachtest durchgefuehrt
und jedesmal hat man mich als 'Zuagroasden' entlarvt. Ich glaub, das schaffe ich in 10Jahren nicht...

Schoene Gruesse an die Hoglbuachan. Super nette Homepage, aber wie waere es mit einem Plattdeutsch
Sprachtest für die Nicht-Bayern ;-) ?

Ich wünsch Euch noch viel, viel Spass und Erfolg mit der Musi und ich warte gespannt auf Eure erste CD...

Viele Gruesse
Stephan der 'fast Ostfriese'

Stephan, München
Mittwoch, 31. Januar 2001 um 12:43:45


Grias Eich!
Jetz is eicha Internetauftritt genauso guad wia ihr, echt hoglbuachan hoid einfach.
Liebe Grüße an Euch alle,
Dani

Dani, Moabeth
Mittwoch, 31. Januar 2001 um 07:23:26


Hallo Ihr,
super Homepage.... super Band!

Isabella Mittermaier, Isen
Dienstag, 30. Januar 2001 um 09:44:39


Hallo Alois, Eure Homepage ist wirklich große Klasse!
Alles Liebe, Grüße an Marlies
Elfie

Elfie, Hoaschdeng
Montag, 29. Januar 2001 um 18:40:51


Viele Gruesse auch aus Australien! Eure Webseite hat mir sehr gut gefallen, ich kann es kaum erwarten Euch auch spielen zu hoeren!

Kati Hey, Sydney
Samstag, 27. Januar 2001 um 00:48:51


A very Merry Christmas to the Hoglbuachan.
The good news is that your radio advert has gone down very well with the strange island folk...now how do you suggest we meet the international demand for Sattler's bread ?
Good Luck with all your ventures in the New Year 2001

International Promotions, English Headquarters
Sonntag, 24. Dezember 2000 um 16:08:38


hallo freunde, ihr ward gestern am 23.12.00 im münchner flughafen absolut spitze, alles gute weiterhin und nach dem motto' a guat´s C , stimmt immer'.

Charlys Cat´s Music

Charly Kugler, 85221 Dachau
Sonntag, 24. Dezember 2000 um 12:10:02


Hallo
Einen schönen Grüß aus Berlin sendet Dieter Ritzmann, besonders an Alois Maurer.

Dieter Ritzmann, 13597 Berlin
Donnerstag, 14. Dezember 2000 um 11:30:15


hi, Ihr Sexy Spitzbuam,
Ihr seid ja supergeil mit eurer hoglbuachaner Musi. I bin a absoluter Fan von eich. I bin ned de Tina und a ned de Christina. Vieleicht soit`z a moi a biserl weider schaugn da segst a moi mi.
I bin auf jedenfoi nächstmoi a wieda da, mit meim schener Dirndl und Hoiz hab i a vor der Hüttn.
Oiso servus eier
Mimi

Mimi, aus der Nähe
Donnerstag, 9. November 2000 um 22:33:06


Hallo Alois, hallo Jungs!
Gerade habe ich endlich mal Eure Homepage besucht, spitze! Da bekommt man direkt Fernweh nach's Bayernland. Gruss dahoam, Alois!

Neffe Sven aus Berlin, bei Berlin
Freitag, 3. November 2000 um 21:35:00


Wir freuen uns schon aufs Wochenende mit Euch!!!! Gruß und Kuß.... Wompmpress & Zupfgeign

tina, aurach
Sonntag, 15. Oktober 2000 um 17:00:54


Schade, dass ich die ganzen anderen Einträge kaum verstehen kann...

Aber, Ihr ward's einfach super in Eichenried. Mehr sog i net. Die Bilder sind leider fast alle verwackelt, sonst würde ich Euch gerne welche schicken - aber Ihr wart alle supergenial. Es war ein ganz toller Abend. Und Ich verhandle immer noch mit meinem Zukünftigen, weil ich mir keine bessere Stimmumg auf einer Hochzeit vorstellen kann.....

Viele Grüße vom Niederrhein, Birgit v.d.Bom

Birgit van den Boom, Duisburg
Mittwoch, 11. Oktober 2000 um 23:35:19


Super Homepage!!!Super Brot,bzw.
Spot!Wie könnte es anders sein!!
Liebe Grüße an Euch alle!!
Tina + Christina

Tina, Aurach (http://www.hoglbuachan.de)
Sonntag, 8. Oktober 2000 um 20:43:27


Respekt, Brot für Isen, Hoglbuachan goes radio, iatz kinnts ja s´arbatn beud aufhörn.
Echt geil!
Woife

woife meu wieder, kiadarf (http://www.hinterholzler.de)
Mittwoch, 4. Oktober 2000 um 22:44:59


Stark o´gfanga
und ... oiwei no stärka worn !
Kompliment Jungs - ihr habts bei unserm 100-jährigen gscheit aufdraht.

Raiffeisenbank Heldenstein, 84431 Heldenstein
Sonntag, 17. September 2000 um 18:03:20


'If something's worth doing, it's worth doing properly'
Well Done and keep up the good work. When's your next international tour?

A.Fan, muenchen
Montag, 24. Juli 2000 um 20:23:41


Hallo Buam, es wards einfach perfekt. Es war der wichtigste Beitrag zum Gelingen unserer Feier. Danke für die schönen Bilder. Auf ein baldiges Wiedersehen und Proooost!

Günter Rochelt, Fritzens (http://www.rochelt.com)
Sonntag, 16. Juli 2000 um 21:51:18


Hallo,
Ihr ward's einfach super in Stumm. Mehr sog i net.
Bis (hoffentlich) bald,
Andi

Andi Kraeh, München
Sonntag, 16. Juli 2000 um 20:57:45



MEGA RAFTING mit der AFD,
und der Hüttenzauber mit
'de Hoglbuachan'...

Jungs, nochmals riesen Kompliment an Euch!! Ihr seid gigantisch angekommen (wenn auch nicht wirklich verstanden worden, hihi) und habt mir gleichzeitig zu einer perfekten Veranstaltung verholfen... ich dank Euch!
Katharina
PS: Empfehlung is 'eh kloar' ...

Katharina Schuh, muenchen (wird grad gebaut...)
Sonntag, 9. Juli 2000 um 20:19:28


An De Hoglbuachan,
Super Homepage, Gratulation!!!
Schaut bei uns doch auch mal vorbei, würden uns riesig freuen!
http://www.breitbachtal-express.de

Haut Euch rein!
Die Jungs vom
Breitbachtal-Express

Markus, Willanzheim (Breitbachtal-Express)
Freitag, 2. Juni 2000 um 10:17:49


Ja Räschpäggd, iatz euso nimma 'de Hoglbuachan - wohlklingend, wortgewandt, witzig', sondern: www.Hoglbuachan.de!
Hoffentlich haben wir jetzt trotz unserer Internet-Präsenz auch noch manchmal persönlichen Kontakt.
Schönen Gruß vom Woife und de Hinterholzler!

Woife, Kirchdorf (http://www.hinterholzler.de)
Dienstag, 30. Mai 2000 um 17:55:13


A supa Homepage habts es Buam. Herzliche Grüße vom Klaus vo de Tiroler Lausbuam

klaus von den Tiroler Lausbuam, Kitzbühl
Mittwoch, 17. Mai 2000 um 16:44:16


Gruesse an alle die mich kennen und auch nicht kennen!!!!

Anderl, Oach
Montag, 1. Mai 2000 um 10:24:26


Geschafft. Die ersten Seiten der Homepage sind online.

Gruß an alle,

Lugg

Ludwig Vitzthum, Mittbach (http://www.hoglbuachan.de)
Montag, 1. Mai 2000 um 00:32:24




Neuer Eintrag ins Gästebuch

[ 1 ]
Sprachrohr